Isao sam u skolicu (ma, prodao se...)

U cilju ostvarenja vece licne dobiti, prijavio sam se, prosao trening i evo danas zaradio ITIL Foundation Certificate. Bravo za mene! Kako je bilo? Seca li se neko trauma proziljavljenih na prvim casovima OTO-a, kada nam nastavnik (Rista u mom slucaju) srusi sve iluzije da nas otac nesto zna i ladno saopsti da se "srafciger" zapravo zove "odvrtka", a "montercangle" su "klesta"? Ili kad' se nekim poslom bavis vise od petnaest godina, kada je to IT, kada te veci deo vremena ljudi van branse gledaju belo kada nesto probas da im objasnis - ne razumevsi terminologiju na koju smo mi tako navikli (jer se bez iste ni mi medju sobom ne bi razumeli), e onda te iskustvo kao ovo dotuce. Sedim, slusam predavaca koji prica engleski ali nesto pojmove ne povezujem. Ok, sve ja to znam, IT ne moze bez para i "razumevanja" od strane menadzmenta, al' jesu li morali bas ovoliko da se prodaju? Kakav je ovo recnik? Prica o nama srodnim pojmovima, dogadjajima, procesima, srocena i ispricana tako i zbog toga da bi je ONI prodavci magle razumeli. Zamislite da vam gospoda Parivodic ili Dinkic drze predavanje na neku IT temu - ali svojim pravno-makro-ekonomskim(?) recnikom! E tako je bilo!
Inace, prostorije firme koja organizuje ovaj trening nalaze se u Dubai Knowledge Village-u pa sam ovih poslednjih par dana delio patnju sa svima koji, posla radi, ranim jutrom zapucaju jednim od cetiri glavne saobracajnice od centra Dubai-ja ka toj i ostalim "New Age" lokacijama (DIC, DMC). Naravno, po zavrsetku radnog dana, opet sat vremena voznje (kreni-stani) nazad. Nema veze, to je nesto sto na srecu ne moram upraznjavati svaki dan a i vredelo je videti DKV. Mesto nema onu domacu toplinu "Saobracajca", "Masinca", "KSTa" (barem je ja nisam osetio) ali ovim lokalnima to ne smeta; oni glume "Beverly Hills". Sve neki crnpurasti Dilani i Brendoni, a boga mi i Brende, Done i one trece. Skolice, parkici, restorancici i kafici... bas lepo.

P.S. Na sve se covek navikne ali... Kad na nekom javnom mestu odem u toalet, tamo sve blista, cika WeCa glanca slavine i ogledala, udjem u jednu od kabina, obavim sta sam morao, izadjem i suocim sa tri lokalca koji mrtvi ladni
u lavaboima peru noge, ruke, glave, a sve u sklopu priprema za posetu "prostoriji za molitvu". E na to se, i dalje, uvek prenerazim. Neki mnooogo cist narod :-)

P.P.S. Jel' znate kako se zove CEO DKV-a? Dr. Abdulla Al Karam. Osecaju li se studenti ugrozenima?

No comments: