Da Bog dâ imao pa nemao

Neverovatno koliko istine u jednoj recenici. Bilo da govorimo o zdravlju, ljubavi, prijateljstvu, parama ili poslu, ovaj zivot je takav da ce nam neko ili nesto jednog dana nedostajati. Meni, evo bas danas, nedostaje Christmas. Sutra ce to biti Boxing Day. Dok sam sedeo u Beogradu, Nova Godina i Dan Republike bili su zakon. Odmoris se, brate, k'o covek. Jos kada spojis praznik sa vikendom - uzivanje. A onda sam cetiri godine uzivao u Christmas-u i svemu sto ga prati. Praznicnoj atmosferi, pesmicama, poklonima ispod jelke i druzenju sa nekim novim prijateljima i naravno, neodlasku na posao. Malo nam je nedostajao taj 29-i, ali smo se snalazili nekako. Bio je tu i Green Monday da presece rutinu posla. Danas evo, radim. Mislim se nesto, hoce li mi Ramadan nedostajati jednog dana? Mesec dana skracenog radnog vremena nije za bacanje, zar ne?

1 comment:

Čika Pera said...

Hvala kume...
Ti ces ovo isto da radis, samo sutra ;-)
Nego, to STALNI dopisnik mi se nesto ne dopada, nije ovo mesto gde bih se bas zadrzavao. :-D