BEP

Sinoc sam vodio cerku na njen prvi pravi koncert. Black Eyed Peas” su svirali u Dubai Aeroprot Expo-u. Da je to “u” a ne “na” shvatili smo tek po dolasku tamo i naravno, maltene smo se smrzli. Krenuli smo lagano obuceni jer temperatura, cak ni nocu, ne silazi ispod 35 stepeni. Kad mi tamo a ono, koncert je “unutra”... a i ko mi je pa kriv kada nisam proverio na Netu pre polaska. Prostor je prigodno ohladjen na oko 20+ stepeni i samo nas je prisustvo veceg broja toplokrvnh bica u hali spasilo sigurne prehlade. Organizacija svega oko koncerta (parking, redari, toaleti, klopa, pice) je odlicna i ‘ladno prolazi bez zameki. Zvuk i svetlo,,, pa dobro, kolko se secam i za sve stare Beogradske hale (vreme pre Arene, za nju ne znam) se stalno pricalo da je zvuk ovakav i onakav, da ga je tesko dobro namestiti, itd., itb, tako je zvuk bio k'o iz (veeelike) kante, a onaj sto je radio svetlo - k'o da mu je prvi put. Ma uostalom, takve stvari su inace uvek bile manje bitne od same atmosfere i zezanja na koncertu. Za razliku od cere koja je sva srecna zbog samog dogadjaja sa velikim zanimanjem zujala unaokolo, gledala ljude, ja sam se nervirao jer nisam poneo kameru (foto aparat). Naime, onaj matori prdonja Hulio Iglesias je pre par meseci zabranio donosenje istih na njegov koncert (da neko ne obelodani kako STVARNO izgleda) pa sam k’o i svaki seljak pomislio da je to neko pravilo u belom svetu. A oko nas masa ljudi sa svim mogucim aparatima (strucno receno; i velikim i malim). Ovde prilozeni jad od fotki je snjimljen mobilnim telefonom pa se na njima vidi samo “atmosfera” :-).

Elem, i pored generalne zamerke na zvuk, ja sam (veoma!) prijatno iznenadjen celim show-om! Nikada ne bih ocekivao od jednog Hip-Hoop, R&B ili sta vec, band-a da zvuci ovako dobro uzivo. Prateci muzicari su odlicni a pevacki deo ("oni iz spotova") su mi delovali i zvucali dobro jos od ranije (mada me je jos Mili-Vanili skandal ucinio skeptikom :-)). Stvari im zvuce sjajno i nista losije od studijskih verzija. Momci i devojka su vrlo gipki i pokretljivi, skacu i igraju non stop (sve u skladu s' nazivom aktuelnog albuma "Monkey Business") i potpuno mi je jasno zasto Fergie ima tako lep i zategnut stomak. U jednom trenutku sam se ozbiljno zabrinuo da mesanje Corona i Fosters piva (da budem koristan k'o Dusan: 20 AED po flasi/konzervi) nije dobro i da debelo utice na moju percepciju. Nista ne razumem sta peva covek na bini! Laknulo mi je kada sam kasnije procitao da je isti poreklom Filipinac i da peva na Tagalog jeziku.
I tako...
Za kraj informacija: karte ovde obicno kostaju od oko 150 AED za stajanje do oko 400 AED za sedenje.