Demografija i libido

In terms of gender, Abu Dhabi had the highest ratio of males, with 244 men for every 100 women. The ratio stood at 229 in Dubai, 176 in Sharjah, 159 in Fujairah, 148 in Ajman and Umm Al Quwain and 141 in Ras Al Khaimah.

Sa demografskom slikom kakva je ova, svasta se moze ocekivati. Kada se zasitite mall-ova kao mesta gde se odvija sveukupni socijalni zivot (prodavnice, bioskopi, kafici, restorani, setnja, skijanje), pozelite da vidite nesto od zivota koji zivi obican(?) svet i zadjete u sukove i bocne ulicice, budite spremni i na ovo: imajuci u vidu cinjenicu da dobar deo muske populacije cine ljudi koji su "belog" coveka/zenu videli samo na slici pre dolaska ovamo (lupam, oni ni sliku nisu videli ranije) ocekujte da izazovete interesovanje na ulici. Dugo me je nerviralo sto pilje u moju zenu i cerku, a od kada sam shvatio da sam za neke cak i ja objekat seksualne zelje, plasim se za sve nas. Mislim, paznja coveku u mojim godinama prija, al' sto rece Rambo "...cudim se t(v)ome nastranom hobiju..."

No comments: