Mesecina, mesecina...

Sutra mozda radim a mozda i ne. Zavisi od mesecine, ako sam to dobro razumeo. Zanimljivo! Isto tako sam pre oko 30 dana bio u potpunoj dilemi da li sutradan radim skraceno ili ne. I niko nije mogao da mi da pravi i siguran odgovor. E, a onda se ovih proteklih mesec dana znao red, i kada ce onaj covek da se cuje sa minareta, i kada se jede, pije, sexa, pusi i ostalo. Znaci, dok je Ramadan - nema zezanja i trt-mrt. Jedini je problem utvrditi kada isti pocinje i kada se zavrsava. Mi juce dobismo zvanican mail od HR (nisu Hrvati, nego Kadrovska Sluzba) u kome pise da ako Eid ul-Fitr pada u sredu, 2/11 onda ne moramo da dodjemo na posao, a u slucaju da to ipak bude u cetvrtak, onda, boga mi - mora da se radi i u sredu. Pitao sam kako ja to da znam, jeli ili nije taj Eid i ljudi (iskusniji) me posavetovali da ujutro uzmem novine ili pitam prvog komsiju (ako je musliman). E pa, ja tako necu moci mirno da spavam nocas!!! Malocas sam se potrudio, konsultovao Wikipedia-u, a boga mi i jace izvore, i mislim da cu ipak da uzmem novine ujutro...
Lepo kaze nas narod - "Nema muke bez nauke".

No comments: