Nikola Kiric

Bio nam Milance pre par dana. Zapravo, dosao je na Gitex pa resio da malo produzi boravak i uziva u carima Dubai-ja :). U poredjenju sa Manamom (gde Milan trenutno "radi i boravi"), sto se nocnog zivota tice a i kao mesto za shopping, Dubai je zaista metropola. Elem, muvali smo se po raznoraznim mall-ovima i Milance bas resio da nam "se oduzi" i plati klopu u nekom dobrom restoranu... Naletimo na restoran u Wafiju koji je delovao OK, proverimo sa jednim drugarom i na njegovu preporuku odlucimo da sednemo. Italijanski restoran "Biella", osoblje kosooko, usluzno, pristojan izbor na meniju. Porucimo i nakon "kraceg" cekanja krenu da nam donose sve po redu... i dodje i to glavno jelo na kraju. Ja sam porucio neku vegetarijansku picu i dobijena kolicina zelenisa me je bas obradovala. Nasrnem na istu, potpuno ignorisuci "duhovite" komentare na racun mog izbora. Kao, necu se bas najesti i slicno. Prvi zalogaj, drugi... Negde petim rezom sam raspolutio i nesto sto nisam ocekivao. Lepa, res pecena,,, stonoga. Izvrsimo uvidjaj i konstatujemo da nije dosla sa zelenisom vec je prosla kompletnu termalnu obradu. Pozovemo nasu kosooku domacicu koja me prvo pita gde sam to nasao (u dzepu?!), odlepi i izvinjavajuci se odnese moj tanjir. Dodje sef sale, jos neko osoblje... ponude mi drugu picu. Ma, neka hvala... Razmisljam, mozda je problem u meni, mozda kuvar namerno dodaje neku svoju, egzoticnu notu italijanskoj kuhinji a ja to ne znam da cenim.